F-Dovolená Řecko 2011

Řecko 3.-17.9.2011

1.den: Cesta byla naplánována autem z Brna do Benátek
2.den: a dále trajektem do Igoumetsi.
3. den: Cestou na poloostrov Pelion jsme se chtěli zastavit v pohoří cca 80km nad Ioanninou v oblasti Vradeta - na fotkách krásný most z doby Říma, mulí stezky a vyhlídka Beloi - údajně jedna z nejhezčích vyhlídek světa. Bohužel nás zaskočila špatná viditelnost, ale i tak to stálo za to. Pak jsme popojeli do Meteory,
4. den: kde jsme navštívili klášter, který nám loni zavřeli před nosem.Odpoledne jsme se vydali na Pelion, cesty dobré, pouze posledních 60km jsme jeli 1,5hod.
5-8.den: Leželi jsme na plážích mezi Agios Ioannis (písečná žlutá) a Ntamouchari (oblázková bílá). Navštěvovali jsem různé taverny a krmili svá těla mořskými produkty. Bydleli jsme v hotelu Katarina, kde příjezdová cesta byla zkouškou pro amatérské kamikadze (viz foto 862) a silnějším zážitkem byly pokusy o opuštění tohoto hotelu pro ty, kdo neměli čtyřkolky.
9.den: Požádal jsem majitelku hotelu aby mi moje auto vyvezla nahoru (povedlo se) a odjeli jsme cca 65km do Vronomeri. Nehledejte na mapě, není ani na Googlemaps. Po sjezdu ze silnice, která není na mapě, se jede 2km prudkým lesním sjezdem kdy už nevěříte bajkám o existenci areálu. Mailová informace byla o délce cca 400m. Majitel nás ubytoval v neděli odpoledne v bungalovu s tím, že jsme tam sami (celý 5ti bungalový areál-pláž cca 80m-5 plážových deštníků) a že se přijde podívat v úterý.
10-14. den:Přišel až v pátek po telefonické vyhrůžce, že odjedeme bez placení. Nutno říci, že jsme tu samotu tak chtěli. Do nejbližší dědiny s obchodem bylo 12km autem, nebo 30minut stezkou mezi piniemi po pobřeží. Nádherný zážitek, něco mezi Adamem a Evou po 40 letech ( je nám 63 a 57) a Robinsonem a Pátkem. Nepopsatelná senzace pro ty, kterým neschází ruch turistických středisek. Jo a ve 23hod nám pod terasou bungalovu chodily lišky. Pro bázlivé, areál cca 50-80m od moře byl v noci osvětlen. Moře 25-27 celsia, dle denní či noční hodiny, pláž cca 70m po bradu, písčitá.
15. den: Odjeli jsme v cca 10am do Patry přes Delfy. Odjez ve 23.59 a na lodi jsme začali přezbrojovat výstroj od moře na hory.